Destacados
Principais cambios nas prestacións por desemprego (xullo 2012)
Actualizado o 28 de xullo coas modificacions a respecto dos contratos a tempo parcial e a súa compatibilidade coas prestacións

A insurrección siria no seu contexto
Stephen Gowans

Libia e os medios de comunicación "alternativos"

Libia: o Imperialismo e a Esquerda
Stephen Gowans

Khrushchev Mentiu, o libro de Grover Furr agora en inglés

Georgian Times entrevista a Grover Furr

As Tres Bagoas do Mundial

Como en Grecia: érguete e anda

Sete toneladas de Lenin en Seattle

Liberdade Arenas!

Novo couce á Historia: a OSCE aproba declarar o 23 de agosto Día das Vítimas do Estalinismo e o Nazismo

Holodomor:
Falsificando a Historia
Biblioteca
Marxista-Leninista

Textos

OLN denuncia o operativo policial contra a militáncia independentista e exige a imediata liberaçom dos detidos
01/12/2011

Nas últimas horas iniciou-se em várias localidades do País umha operaçom policial contra a militáncia independentista vestida de “operativo antiterrorista”. Segundo os limitados dados de que dispomos neste momento, encontram-se detid@s @s companheir@s E.V., J.R. e R.F.
Da escassa informaçom que está a circular nos meios oficiais à hora em que publicamos esta circular conhecemos que se estám a formular acusaçons antes sequer de que a questom passe aos juízes.
Ante este operativo da repressom política, por parte da Organizaçom de Liberaçom Nacional (OLN) queremos dirigir-nos ao conjunto da militáncia independentista galega, por cima de siglas e de fraccionalismos, assim como ao conjunto do Povo Trabalhador Galego para manifestar:
1º Que exigimos a imediata liberdade de Eduardo Vigo, Jéssica Rodrigues e Roberto Fialhega Teto, três militantes galeg@s conhecid@s, e reconhecid@s, por centenas de pessoas neste País e caracterizados polo seu compromisso honesto, generoso e diário com a luita pola liberaçom nacional e social da Galiza desde os mais distintos ámbitos.
A nossa preocupaçom sobre o tratamento de que podam ser objecto é máxima neste momento, à vista da regularidade com a que as detençons de independentistas galeg@s nas dependências policiais espanholas -incomunicaçom, torturas, mal-tratos, indefensom legal, etc.- se desenvolvem neste sentido.
2º Denunciamos a campanha prévia de criminalizaçom e intoxicaçom informativa que, em paralelo às detençons, se está a produzir tanto sobre @s independentistas detid@s como contra centros e projectos sociais e políticos deste País nos que participam centenas de pessoas. A lógica de satanizar a todo ou toda aquel que trabalha por um horizonte de construçom nacional e liberdade para a Galiza pujo-se em andamento mais umha vez.
3º Animamos a todas as pessoas solidárias, aos autênticos democratas, a todos os e as nacionalistas galegos a responder às convocatórias de mobilizaçom social e denúncia desta operaçom repressiva que se convoquem nas próximas horas e, em particular, chamamos a estar atentos e atentas às iniciativas de resposta anti-repressiva na rua que ponha em andamento o organismo popular anti-repressivo Ceivar.
Aliás, convidamos aos agentes políticos, sindicais e sociais independentistas e soberanistas a denunciarem publicamente o operativo repressivo em curso.

LIBERDADE PATRIOTAS GALEG@S!
DEFENDER A TERRA NOM É DELITO!
POLA INDEPENDÊNCIA E O SOCIALISMO!
TOD@S À RUA CONTRA A REPRESSOM!
1 Comments:
  • At 12/04/2011 09:28:00 da tarde, Anonymous Anónimo said…

    Galiza sera ceive e socialista.

    Presos politicos galegos a rua!

    Os verdadeiros terroristas se encontran no estado espanholista.

     

Enviar um comentário

Nota: só um membro deste blogue pode publicar um comentário.

<< Início
 
Contacto
Música ESONS
Última actualización (13/09/12):
Il Nostro Rancore, Trade Unions
Poesia VERSOS DE COMBATE
Última actualización (24/8/12):
Amencer, Florencio Delgado Gurriarán
Tradutor-Translator-Переводчик-Übersetzer
Arquivo
Pesquisas

ENP Estoutras Notas Políticas. Resolución 1024x768
ecoestadistica.com