Destacados
Principais cambios nas prestacións por desemprego (xullo 2012)
Actualizado o 28 de xullo coas modificacions a respecto dos contratos a tempo parcial e a súa compatibilidade coas prestacións

A insurrección siria no seu contexto
Stephen Gowans

Libia e os medios de comunicación "alternativos"

Libia: o Imperialismo e a Esquerda
Stephen Gowans

Khrushchev Mentiu, o libro de Grover Furr agora en inglés

Georgian Times entrevista a Grover Furr

As Tres Bagoas do Mundial

Como en Grecia: érguete e anda

Sete toneladas de Lenin en Seattle

Liberdade Arenas!

Novo couce á Historia: a OSCE aproba declarar o 23 de agosto Día das Vítimas do Estalinismo e o Nazismo

Holodomor:
Falsificando a Historia
Biblioteca
Marxista-Leninista

Textos

Alemanha: no Leste prefere-se o socialismo
21/11/2007


15/11/07

Passados 18 anos da queda do muro de Berlim, a maioria esmagadora dos alemães da antiga República Democrática Alemã continuam a preferir o regime socialista à ordem capitalista que lhe foi imposta.
Esta é pelo menos a conclusão de uma sondagem publicada no sábado, 10, pelo insuspeito semanário Der Spiegel, que incidiu sobre um universo de mil inquiridos abrangendo as faixas etárias dos 35 aos 50 anos e dos 14 aos 24 anos.
No primeiro grupo, 92 por cento das respostas foram favoráveis ao socialismo. E mesmo entre os mais jovens, 60 por cento lamentam que nada tenha restado «das coisas de que se podiam orgulhar da Alemanha Oriental».
O estudo apurou ainda um número apreciável de «adeptos» do socialismo na parte ocidental do país. Aqui, 26 por cento dos jovens e 48 por cento dos da geração de seus pais são da opinião de que a antiga RDA possuía um sistema de protecção social superior ao que existe actualmente.
Visivelmente surpreendido e incomodado com os resultados obtidos, sobretudo entre as camadas jovens, os editores do Spiegel tentam desvalorizá-los, afirmando que se trata de «uma opinião de lentes cor-de-rosa», daqueles que só vêem na Alemanha Oriental «emprego para todos, creches para todas as crianças e um sistema de protecção social que acompanhava o cidadão do berço até ao túmulo. É claro que esta geração não foi exposta aos aspectos negativos da vida sob o domínio comunista, como as filas para comprar alimentos e a repressão policial», conclui com altivez a prestigiada revista, esquecendo propositadamente que o desemprego massivo que continua a flagelar o Leste da Alemanha e a redução drástica dos salários reais e direitos sociais em todo o país colocam hoje em causa não só a liberdade individual mas a própria sobrevivência em condições mínimas de muitos milhões de alemães.

Etiquetas:

2 Comments:
  • At 11/23/2007 10:21:00 da manhã, Blogger Sr. J said…

    Ola, parabéns polo blog! Sigo-o com regularidade e parece-me moi interessante, aínda sem coincidir ao 100% com alguns dos posts -nom é o caso deste em concreto, que me parece moi atinado ademais de oportuno.

    Umha cousa que me gusta especialmente é o formato, moi visual. Poderias-me dizer de onde sacaches a plantilha, ou como fas para dar-lhe esse aspecto, ponher-lhe os logotipos por todas partes...?

    Saúde e Terra!

     
  • At 11/23/2007 06:41:00 da tarde, Blogger estoutras@yahoo.com said…

    Grazas pola túa mensaxe. Alégranos que sexa do teu agrado. O de coincidir ao 100% co contido dos artigos é absolutamente lóxico. As propias persoas que o facemos temos en moitos temas distintos puntos de vista, aínda que iso si, todos intentamos guiarnos polo marxismo-leninismo. Eu mesmo, por exemplo, cambiaría determinados aspectos da páxina, como eliminar algunha ligazón, substituíla por outra, etc... Todos sabemos que o marxismo non é un catecismo, polo que non o temos tan doado como un católico. E todas estas dificultades medran aínda máis no noso caso, cando estamos a falar dunha nación colonizada.
    En canto á plantilla que empregamos, atopeina precisamente eu nunha páxina de "templetes", iso si, non me preguntes o nome da páxina porque non teño nin idea. De todos xeitos, é unha plantilla con tres columnas, e iso é o importante, e tamén o único que fica da plantilla orixinal. O de empregar moita imaxe é algo que temos claro desde o primeiro momento, e colocalas na páxina só é cuestión de ir coñecendo cada vez máis a plantilla e traballar coa plantilla antiga, con códigos html, para aproveitala o máximo posíbel.
    Agardamos que continúes botándolle unha ollada de cando en vez a esta páxina e que saibas que está aberta a colaboracións. Tan só hai que enviar unha mensaxe a estoutras@bcd.pt.
    Saúde e Patria!

     

Enviar um comentário

Nota: só um membro deste blogue pode publicar um comentário.

<< Início
 
Contacto
Música ESONS
Última actualización (13/09/12):
Il Nostro Rancore, Trade Unions
Poesia VERSOS DE COMBATE
Última actualización (24/8/12):
Amencer, Florencio Delgado Gurriarán
Tradutor-Translator-Переводчик-Übersetzer
Arquivo
Pesquisas

ENP Estoutras Notas Políticas. Resolución 1024x768
ecoestadistica.com