Destacados
Principais cambios nas prestacións por desemprego (xullo 2012)
Actualizado o 28 de xullo coas modificacions a respecto dos contratos a tempo parcial e a súa compatibilidade coas prestacións

A insurrección siria no seu contexto
Stephen Gowans

Libia e os medios de comunicación "alternativos"

Libia: o Imperialismo e a Esquerda
Stephen Gowans

Khrushchev Mentiu, o libro de Grover Furr agora en inglés

Georgian Times entrevista a Grover Furr

As Tres Bagoas do Mundial

Como en Grecia: érguete e anda

Sete toneladas de Lenin en Seattle

Liberdade Arenas!

Novo couce á Historia: a OSCE aproba declarar o 23 de agosto Día das Vítimas do Estalinismo e o Nazismo

Holodomor:
Falsificando a Historia
Biblioteca
Marxista-Leninista

Textos

Vizinhança de Cangas continua luitando contra a destruiçom do litoral
17/09/2006
Galizalivre




Até 15 vizinhos e vizinhas de Cangas tivérom de prestar declaraçom nos julgados da vila acusados de coaçons. A vista foi adiada devido a que o juízo de faltas passou a ter entidade dum delito, polo qual a sua gravidade aumentou.Por volta de 30 vizinhos e vizinhas concentrárom-se no prédio do julgado em solidariedade com as pessoas encausadas. Depois disso manifestárom-se diante da sucursal de Caixa Nova de Cangas, responsável em boa medida das obras e construçons acometidas na zona. Nem só fica aí a questom. Nos próximos meses terá, de prestar declaraçom mais vizinhos e vizinhas imputados e imputadas no caso.



No passado 5 de Setembro, apesar de que a Junta assegurasse através da conselharia de pesca que nom avalava o projecto de Massó, mais camions e maquinária para começar as obras aterravam em Masso. Com elas a oposiçom da vizinhança que, mais umha vez, logrou paralisar a descarga de maquinária e , desta maneira, o início das obras do porto desportivo projectado. As máquinas, segundo informa o Foro Social de Cangas, fôrom descargadas pola noite, mas umha delas apareceu queimada. No momento da paralisaçom das máquinas a Guardia Civil tomou parte do asunto identificando os e as 15 activistas que se concentrárom no lugar da descarga da maquinária.


Este procedimento de encontrar-se diariamente a pé de obra para paralisar as máquinas é levado adiante por parte da vizinhança de Cangas desde hai 12 meses, demonstrando com umha dignidade insubornável como é que se defende o seu meio de vida. A mobilizaçom e luita os vizinhos encontrou com a repressom de frente, tendo que pretar declaraçom nos julgados em multiplas ocasions acusados de coacçons, desobediência às autoridades etc.

O projecto de construçom na zona financiado por Caixa Nova e promocionado por Marina Atlântica conta com o estabelecimento em Massó dum porto desportivo e da construçom de urbanizaçons de luxo. Mais de 800 vivendas de luxo, zona para actividades terciárias e um complexo hoteleiro é o que está em jogo. Isso e mais da metade da península do Morraço reduzida a piche e urbaniszaçons.Algo contra o que a vizinhança de Cangas, a Confraria de Pescadores Sam José e o Foro Social de Cangas luitárom desde o primeiro momento, assinalando os culpáveis sem ambagens.


Ler máis

Etiquetas:

0 Comments:

Enviar um comentário

Nota: só um membro deste blogue pode publicar um comentário.

<< Início
 
Contacto
Música ESONS
Última actualización (13/09/12):
Il Nostro Rancore, Trade Unions
Poesia VERSOS DE COMBATE
Última actualización (24/8/12):
Amencer, Florencio Delgado Gurriarán
Tradutor-Translator-Переводчик-Übersetzer
Arquivo
Pesquisas

ENP Estoutras Notas Políticas. Resolución 1024x768
ecoestadistica.com