Destacados
Principais cambios nas prestacións por desemprego (xullo 2012)
Actualizado o 28 de xullo coas modificacions a respecto dos contratos a tempo parcial e a súa compatibilidade coas prestacións

A insurrección siria no seu contexto
Stephen Gowans

Libia e os medios de comunicación "alternativos"

Libia: o Imperialismo e a Esquerda
Stephen Gowans

Khrushchev Mentiu, o libro de Grover Furr agora en inglés

Georgian Times entrevista a Grover Furr

As Tres Bagoas do Mundial

Como en Grecia: érguete e anda

Sete toneladas de Lenin en Seattle

Liberdade Arenas!

Novo couce á Historia: a OSCE aproba declarar o 23 de agosto Día das Vítimas do Estalinismo e o Nazismo

Holodomor:
Falsificando a Historia
Biblioteca
Marxista-Leninista

Textos

Presos independentistas galegos constituem o CPIG
10/11/2010
Ceivar
09/11/10

Ante o que vem sendo umha constante desde o ano 2005, ano no que começou um novo período de encarceramento de militantes independentistas, e para continuar e alargar mais a sua coordenaçom, as medidas de protesto conjuntas, a reflexom e o apoio mútuo, e aliás para do seu ámbito continuar achegando colectivamente o seu grao de areia à luita pola libertaçom nacional e social galega, os militantes independentistas presos venhem de constituir o COLECTIVO DE PRES@S INDEPENDENTISTAS GALEG@S.
Desejando-lhe um frutifero caminho cheio de conquistas e assumindo as suas reivindicaçons como próprias, a seguir publicamos o seu manifesto constituinte.

MANIFESTO C.P.I.G


COLECTIVO DE PRES@S INDEPENDENTISTAS GALEG@S


Como sabemos a luita de libertaçom nacional que nos enfrenta com Espanha salda-se desde hai várias décadas até a actualidade com patriotas encarcerad@s polo seu compromisso honesto e valente com a causa galega.


Desde hai mais de trinta anos até hoje,mais de 60 militantes galeg@s fomos encarcerad@s sofrendo o brutal régime penitenciário espanhol,aplicando sobre nós, um tratamento especial. A incomunicaçom, o isolamento, a dispersom, as agressons físicas, a pressom e a chantagem, sançons e todo tipo de arbitrariedades som prácticas sistemáticas nas cadeias.


O Estado espanhol nom reconhece a nossa condiçom de luitadores inseridos num conflito político, mas legisla-se e actua-se em funçom de um inimigo político que deve ser desactivado e destruído. Procura-se o desgaste físico e psicológico d@s prisioneir@s com a clara intençom de dobregar a nossa vontade e espirito de luita e resistência.


Fracassam nesta tentativa, a dignidade e a inteireza que nos trouxo aquí, mantem-nos firmes e orgulhosos do compromisso adquirido com a Terra, e afortala-nos para resistir nestas condiçons.


Hai vários anos que as prisons espanholas volvem recluír no seu interior pres@s independentistas, abrindo um novo frente de resistência e actuaçom para a luita galega.


Neste tempo existírom dinámicas conjuntas de protesta, comunicaçom e apoio mútuo. Agora consideramos que chegou o momento de dar um passo mais, a existência de um Colectivo coeso é importante para nós e para a luita na rua.


Os presos independentistas galegos queremos transmitir ao nosso povo, e particularmente à base social nacionalista, a nossa decisom de constituír o Colectivo de Pres@s Independentistas Galeg@s.


De agora em diante o Colectivo ficará integrado por tod@s @s militantes encadead@s polo seu compromisso com a luita de libertaçom nacional ,e o seu funcionamento será decidido e orientado dentro das cadeias.




Exigimos ao Governo espanhol:


-O reconhecimento da nossa condiçom de prisioneir@s polític@s.


-O reagrupamento num mesmo cárcere do Colectivo.


-O fim da ilegal dispersom,o traslado a umha prisom em território galego.


-A melhora geral das condiçons de vida na prisom, alimentaçom, higiene, atençom sanitária, comunicaçons.


-Reclamamos o cessamento do actual regime de reclusom aplicado nos centros de menores.


Neste sentido anunciamos o início de um jejum colectivo todas as últimas sextas-feiras de cada mês, como medida de denúncia e reivindicaçom permanente. Pola reunificaçom do Colectivo e polo traslado à Terra.


Para rematar queremos aproveitar a ocasiom para enviar um caloroso abraço a tod@s @s ex-pres@s independentistas, aos/às familiares e amig@s, vítimas inocentes da cruel política penitenciária, e aos/às solidári@s com a luita anti-repressiva, e também a tod@s @s que desde muitas formas e ámbitos diferentes continuam a pelejar por umha Galiza Livre.



RESISTIR É VENCER


VIVA A LUITA INDEPENDENTISTA


VIVA GALIZA CEIVE
0 Comments:

Enviar um comentário

Nota: só um membro deste blogue pode publicar um comentário.

<< Início
 
Contacto
Música ESONS
Última actualización (13/09/12):
Il Nostro Rancore, Trade Unions
Poesia VERSOS DE COMBATE
Última actualización (24/8/12):
Amencer, Florencio Delgado Gurriarán
Tradutor-Translator-Переводчик-Übersetzer
Arquivo
Pesquisas

ENP Estoutras Notas Políticas. Resolución 1024x768
ecoestadistica.com